Monday 31 October 2011

EXAM WEEK and JUJU :)

heyy baby baby *vommit* :p



   i love you juju  :')


..lame tak update , sbb tngah exam . exam 4 weeks . woahh . memang annoying giler .
..minggu nie last exam . tinggal lagi 3 paper . grafik , ekonomi and akaun . :o

..ptg tadi jawab addmath paper one . hahah . tak reti nak cakap mcm mane lah kan . addmath always annoyingggggg ~~ 


okay besok paper grafik tapi still tak study ape2 . hebat ? :p act , tiba2 je ade mood nak update blog . 


nak story pasal juju :) siapa juju ? hahah . sibuk nak tau :p 


7.50 pm : 


             fine , today , juju send text and ckp die pening kpala and kena tido awal sbb die da telan panadol . erk .  i was like , what the ? siapa nak teman aku study malam nie ? siapa  nak panggil aku kakak gemuk mlm nie ? er . siapa nak text suruh stdy n siapa nak gosip ngan aku mlm nie ? siapa nak wish gudnyte sblum tidor ? siapa siapa ? * tibe stress :o

             juju  , someone yang sangat shot , special , boleh mengadu macam2 kat die , baik , kadang2 terlampau gedik , hahah , memahami , selalu support aku , selalu kena ugut ngan aku yang shot nie , tak pandai memujuk , selalu text ngan die and selalu share story kan juju ? :) , oh sumpah , die sngad lawak . kdg2 smpai berair mata gelak . hahah . slalu nasihat aku . ohh kalah fadzilah kamsah :)  juju juju . nenek saya sayang awak . :D selalu nanges same2 * juju , betul ke ? :ppp




*JUJU , MAKAN UBAT . MAKAN NASI . KOY SAYANG AOK DUNIA AKHIRAT :) 





                juju , koy google . tibe die kluar . comey jugak kan . hahah

No comments:

Post a Comment