Thursday 22 December 2011

hey yo hostel --'

assalamualaikum , 

             pagi tadi , ak online . well ak selalu online pagi2 . best ! ramai giler fren ak yg hensem2 . rambang mata nyah taw o.O sila muntah sekarang . erm pastu ade lah fren aku nie , gay guy . die text ak mlm td . tp ak ta reply sbb kredit abeh . then , pagi tadi ak nmpak die online , so ak tegur lah die kan *aku peramah okay , LOL*

ME : assalamualaikum .
DIA : pahal ? nie awek die *malas nak taip nama*
ME : ok . sorry . bye . 

             then , ak ingat da stop lah kan . pastu ak tergerak hati nak bukak wall AWEK die kan , then , die buat status 'BENGONG PUNYE BUDAK , TAK NAK PLAK CHAT NGAN AKU' . see ? euw . macam tu pun nak buat status . HAHAHAHAHA so funny . ak bukan xnk chat ngan kau , lagipun ak ta pernah tegur kau kat skolah kan . buat ape ak na borak2 ngan kau . so batak . FYI , ak xnk la kat BOYFIE kau tu . BOYFIE AKU pun tak terjaga . so , disebab kan kau senior ak kan , MALAS nak GADUH ngan kau .  kira okay lah aku hormat kau lagi . btw , ak geli . SUMPAH geli . okay nah (t-.-t).

                                           ******************************************

            lame giler ta update blog buruk nie . act , bz okay :p SMK DATUK BAHAMAN , telah mewajibkan semua pelajar nye masuk hospital asrama . what the ?  jap . nie ayat pengetua time hari last sekolah ' MULAI TAHUN DEPAN , SEMUA PELAJAR WAJIB MASUK ASRAMA ! ' wohh . ternganga aku dowh . pengetua , dengar nie . RUMAH SAYA DENGAN SEKOLAH BAPAK LAH SEJENGKAL NYE ! ! eee . suka2 ati je nak paksa orang bagai . mencik taw :p 

                                               
MAS TYRA DAYAH ^^ ILY :*

             TYRA , MAS n DAYAH tersangat lah sengsara sbb wajib masuk hostel kan . kesian kauorang :3  *ak pun same :(* TROLOLOLOLOL . tapi kan , ak rasa okay jugak masuk hostel kan , lagipun tahun depan dah nak SPM . ohh , tak sangka nye ! rasa mcm kanak2 lagi -.-t . kala aku duduk rumah , blom tentu ak nak study . ye lah . banyak ngat mende menghalang . karang elok2  baca buku , tiba2 teringat kat MATLUTHFI , dah terbukak youtube . pastu elok2 study , tiba2 rasa nak gaduh , dah terbukak CLEVERBOT bodo tu . pastu elok2 study , tiba2 teringat kat someone , dah stalk FACEBOOK die . pastu elok2 study , tibe2 rindu kat blog ZACK ZUHAIRI , terus log in BLOG . see ? bnyak angad penyebab tuk ak tak study :p



             so better aku duduk hostel . ahhhhh . macam mana aku nak tinggal handphone aku ?! :'[ takpe lah . tak pe . setahun jea . setahun tu kejap je kan :) kejap ke ? :( entah lah . okay . redha jea lah . lagipun bukan nye ta boleh balik terus kan  hahaha . okay . TYRA , MAS , DAYAH . jom jea lah duduk hostel . ade life jugak kan . hohoho . nanti kala bangun pagi2 , bukak mata nampak dayah , tyra , mas . hahah . alah korang jom jea lah duduk hostel . jgn sedih2 , come to mama babyyy . ouchh ;p buat yg terbaik tuk SPM , then boleh kawin . euw ;D . okay . love u guys , muahhh muahh . act , bosan taip pnjang2 gnie . nah tengok muka budak stress xnk masuk hostel . wkwkwkwkwkw :DD











No comments:

Post a Comment